Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto Všeobecné predajné podmienky (ďalej ako „VPP“) prevádzkovateľa internetového obchodu e-shopu COMPUTER CLUB SK s.r.o., so sídlom Mostná 3, 94901 Nitra, IČO: 54733286, zapísaného v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka číslo: 58159/N (ďalej len „predávajúci“) sa vzťahujú na všetky vzťahy, ktoré vznikajú pri predaji tovaru predávajúcim zákazníkovi prostredníctvom internetového obchodu compclubsk.sk.

Zákazníkom predávajúceho môže byť fyzická alebo právnická osoba (ďalej ako „kupujúci“). Tieto obchodné vzťahy sa riadia zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník (ďalej ako „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej ako „zákon o ochrane spotrebiteľa“) a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (ďalej ako „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

Výslovne sa vylučuje aplikácia akýchkoľvek iných podmienok kupujúceho uvedených v objednávke, inom dokumente, správe alebo v e-maily kupujúceho, ktoré by boli v rozpore s týmito VPP.

 Je nevyhnutné, aby ste si pred používaní tejto webovej stránky pozorne prečítali naše VPP, naše Zásady používania súborov cookie a naše Zásady spracúvania osobných údajov ďalej spoločne len „Zásady ochrany údajov“) . Pri používaní tejto webovej lokality alebo zadaní objednávky na tejto lokalite ste viazaný/-á týmito podmienkami a zásadami ochrany údajov. Ak nesúhlasíte s podmienkami a zásadami ochrany údajov, túto webovú lokalitu nepoužívajte.

Kupujúci prejavuje súhlas s týmito podmienkami odkliknutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky na internetovej stránke predávajúceho mbtech.sk. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že s podaním objednávky a súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu objednaného tovaru. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol pred jej odoslaním informovaný o všetkých náležitostiach v súlade s ustanovením §10a až §14 zákona o ochrane spotrebiteľa.

 

2. Uzatvorenie Zmluvy - objednávka

Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe potvrdenia objednávky kupujúceho zo strany predávajúceho. Objednávku tovaru uskutoční kupujúci prostredníctvom elektronického objednávkového formulára uvedeného na internetovej stránke predávajúceho compclubsk.sk.

Odoslaná objednávka je pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľ, záväzná momentom jej odoslania predávajúcemu, avšak nie je tým dotknuté ustanovenie § 7 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa. Objednávka musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: identifikačné údaje kupujúceho v rozsahu krstné meno a priezvisko fyzickej osoby, prípadne názov právnickej osoby, emailová adresa, telefonický kontakt, názov tovaru, presná špecifikáciu tovaru, množstvo objednaného tovaru, presné miesto dodania tovaru (adresa doručenia), spôsob prepravy a spôsob úhrady kúpnej ceny. Aby ste mohli zadať objednávku, je potrebné postupovať podľa postupu online nakupovania a kliknúť na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“. Upozorňujeme, že zadaním objednávky máte povinnosť za svoju objednávku zaplatiť. Následne vám bude zaslaný e-mail s potvrdením prijatia vašej objednávky („Potvrdenie o prijatí objednávky“) . To neznamená, že objednávka bola nami prijatá. Vaša objednávka je ponuka na zakúpenie jedného či viacerých produktov, ktorú nám predkladáte. Všetky objednávky podliehajú nášmu schváleniu. O našom súhlase vás budeme informovať e-mailom, v ktorom vám potvrdíme, že objednávka bola odoslaná („Potvrdenie o dodávke“). Zmluva medzi zmluvnými stranami o kúpe výrobku (ďalej len „zmluva“) je uzatvorená až vtedy, keď vám zašleme potvrdenie o objednávke.

Zhrnutie údajov o objednávke bude pripojené k potvrdeniu o dodávke („Elektronická účtenka“).
Ak je kupujúci spotrebiteľom, neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy je Informácia pre zákazníka, ktorú predávajúci poskytol kupujúcemu pred uzavretím kúpnej zmluvy prostredníctvom týchto VPP a Zásad ochrany údajov.

 

3. Dostupnosť tovaru

Predávajúci si vyhradzuje právo z vážnych dôvodov (najmä ak predávajúci nemá požadovaný tovar na sklade, resp. nedokáže požadovaný tovar obstarať, prípadne ho dodať kupujúcemu v požadovanom množstve) neakceptovať objednávku kupujúceho alebo zrušiť už potvrdenú objednávku kupujúceho, o čom bude kupujúceho informovať (telefonicky, písomne, e-mailom). Vyhradzujeme si právo tak učiniť kedykoľvek. Za odstránenie akýchkoľvek výrobkov z tejto webovej lokality alebo za odstránenie či úpravu akéhokoľvek materiálu alebo obsahu z tejto webovej lokality, ani za spracovanie objednávky po zaslaní potvrdenia o objednávke nenesieme zodpovednosť voči vám ani voči žiadnej tretej strane.

Predávajúci si taktiež vyhradzuje právo poskytnúť kupujúcemu informácie o náhradných výrobkoch rovnakej alebo vyššej kvality a hodnoty, ktoré si môžete objednať, alebo poskytnúť kupujúcemu možnosť od zmluvy odstúpiť (zrušenie objednávky) prostredníctvom e-mailu. Ak si kupujúci neželá objednať náhradné výrobky a chce od zmluvy odstúpiť alebo objednávku zrušiť, predávajúci uhradí akúkoľvek hodnotu, ktorú kupujúci zaplatil, a to v lehote 14 dní od doručenia e-mailu.

Za predpokladu, že kupujúci neodstúpi od zmluvy, nezruší objednávku alebo neprijme náhradný výrobok v primeranej časovej lehote, je predávajúci oprávnený odstúpiť od zmluvy a uhradiť kupujúcemu sumu, ktorú zaplatil, a to v lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy zo strany predávajúceho.



4. Platobné a cenové podmienky

Kupujúci je povinný za tovar, ktorého objednávka bola predávajúcim akceptovaná, zaplatiť kúpnu cenu platnú v čase potvrdenia objednávky predávajúcim, a to riadne a včas. Ak predávajúci zistí chybu v cene akéhokoľvek výrobku, ktorý si kupujúci objednali, bezodkladne ho bude informovať a poskytne mu možnosť potvrdenia objednávky v správnej cene, alebo jej zrušenia prostredníctvom e-mailu alebo písomne. Ak sa predávajúcemu nepodarí kontaktovať kupujúceho, objednávka sa bude považovať za zrušenú a zaplatená suma bude kupujúcemu celá vrátená v lehote 14 dní od zrušenia.

Predávajúci nie je povinný poskytnúť kupujúcemu akýkoľvek výrobok za nesprávnu nižšiu cenu (aj keď už zaslal potvrdenie o dodávke), ak je chyba v cene zjavná a neomylná a mohli ste ju odôvodnene rozpoznať ako nesprávnu cenu.

Kúpna cena za tovar je cena uvedená na internetovej stránke predávajúceho mbtech.sk k vybranému tovaru. Kúpna cena je uvedená vrátane DPH. K takto určenej kúpnej cene budú kupujúcemu pripočítané náklady na dopravu tovaru a náklady, ktoré predstavujú poplatok účtovaný poskytovateľom platobných služieb za poskytnutú platobnú službu (ďalej ako „Kúpna cena“).

V súvislosti s tým a podľa hlavy V kapitoly I smernice 2006/112/ES z 28. novembra 2006, o spoločnom systéme dane z pridanej hodnoty, sa za miesto doručenia považuje daný členský štát, v rámci ktorého je tovar doručený, a použiteľná DPH sa udáva v rámci platnej sadzby každého členského štátu, v ktorom sa tovar doručuje na základe zadanej objednávky.

V súlade s platnými pravidlami a predpismi každej jurisdikcie bude primeraná DPH účtovaná z našej strany, pokiaľ je tovar dodaný zákazníkovi, ktorý je (alebo sa po ňom požaduje byť) zdaniteľnou osobou pre účely DPH.



Kúpnu cenu uhradí kupujúci predávajúcemu niektorým z nasledovných spôsobov:

- priamo pri prevzatí tovaru v hotovosti alebo platobnou kartou (len pokiaľ je v predajni platobný terminál),
- uhradením dobierky,

- bankovým prevodom na účet Predávajúceho vedený v Slovenská sporiteľňa, a.s. ,

IBAN: SK15 0900 0000 0051 9546 0965

5. Dodacie podmienky

Dodanie tovaru predávajúci realizuje rozvozom alebo expresnou zásielkovou službou (kuriérom) na adresu kupujúceho určenú v objednávke. V prípade voľby kupujúceho, že si tovar prevezme osobne, sa jeho dodanie realizuje predávajúcim a to v jeho prevádzke.

Predávajúci dodá kupujúcemu tovar spravidla do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky kupujúceho, ak sa tovar objednaný kupujúcim nachádza na sklade predávajúceho. Ak predávajúci nemá tovar objednaný kupujúcim v čase ich objednania na sklade, oznámi predávajúci kupujúcemu lehotu, v ktorej bude tovar kupujúcemu dodaný. Ak tovar nie je možné dodať kupujúcemu v lehote 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim, predávajúci o tejto skutočnosti informuje kupujúceho. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru podľa predchádzajúcej vety je kupujúci oprávnený od zmluvy odstúpiť alebo je oprávnený dohodnúť sa s predávajúcim na novom dodaní tovaru. Kupujúci je oprávnený využiť u predávajúceho službu expresného dodania tovaru do 24 hodín od potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim, ktorá je spoplatnená v zmysle cenníka predávajúceho, platného v čase potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim. Ak sa predávajúci dostane do omeškania s dodaním tovaru kupujúcemu a kupujúci neodstúpi od zmluvy, je oprávnený predávajúceho požiadať o využitie expres dodania tovaru. V prípade podľa predchádzajúcej vety je predávajúci oprávnený doručiť kupujúcemu tovar expresnou službou na vlastné náklady.

Dodanie tovaru je zo strany predávajúceho splnené:

odovzdaním tovaru kupujúcemu v mieste dodania, ak prepravu tovaru obstaráva predávajúci,
odovzdaním tovaru prvému dopravcovi určenému kupujúcim na prepravu alebo odoslaním tovaru kupujúcemu,
umožnením kupujúcemu nakladať s tovarom v priestoroch predávajúceho v otváracích hodinách predávajúceho.
Pri dodaní tovaru je kupujúci povinný riadne skontrolovať správnosť a úplnosť dodaného tovaru v zmysle článku 9 VPP.

Kupujúci má právo odmietnuť objednávku s chybami alebo potvrdiť prevzatie objednávky s chybami a následne postupovať podľa zásad vybavovania reklamácií, ktoré tvoria súčasť týchto podmienok. V prípade zamietnutia prevzatia objednávky s chybou bude všetky výdavky spojené s vrátením objednávky znášať predávajúci.

Na neskoršie nahlásenie nedostatkov zistiteľných pri prevzatí tovaru predávajúci nebude prihliadať. V prípade neprevzatia doručeného tovaru z iného dôvodu ako je odmietnutie objednávky s chybami hradí kupujúci oprávnené náklady vzniknuté predávajúcemu v plnej výške. V prípade, že kupujúci je spotrebiteľom, týmto dojednaním nie je dotknuté ustanovenie §10 ods. 3 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Ak kupujúci neprevezme tovar ani do 30 dní od vyzvania k prevzatiu tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Osobné prevzatie tovaru potvrdí kupujúci podpisom dodacieho listu, kde zároveň čitateľne uvedie svoje meno a priezvisko. Ak dodací list nebol z akéhokoľvek dôvodu vyhotovený, prevzatie tovaru potvrdí kupujúci podpisom faktúry, ktorá v tomto prípade slúži ako dodací list. Ak nie je medzi predávajúcim a kupujúcim písomne dohodnuté inak, prechádza vlastnícke právo a nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho v okamihu prevzatia tovaru od predávajúceho. V prípade omeškania kupujúceho s prevzatím tovaru, prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho prvým dňom omeškania kupujúceho s prevzatím tovaru.



6. Podmienky používania našej webovej lokality

Používaním tejto webovej stránky a zadaním objednávok na nej ako užívateľ súhlasíte s nasledovným:

a) Webovú lokalitu budete využívať len na zadávanie otázok a právne platných objednávok.

b) Nebudete zadávať žiadne falošné ani podvodné objednávky. Ak existuje odôvodnené podozrenie, že bola vykonaná objednávka tohto typu, bude predávajúci oprávnený ju zrušiť a informovať príslušné orgány.

c) Poskytnete nám pravdivú, úplnú a presnú e-mailovú adresu, poštovú adresu či iné kontaktné údaje. Zároveň súhlasíte s tým, že v prípade potreby tieto informácie môžeme použiť, aby sme vás kontaktovali v súvislosti s vašou objednávkou (pozrite si naše Zásady spracúvania osobných údajov).

Ak nám neposkytnete všetky informácie, ktoré potrebujeme, objednávku nebudete môcť zadať.

Zadaním objednávky na tejto webovej lokalite vyhlasujete, že máte viac ako 18 rokov, ste právne spôsobilý uzatvárať záväzné zmluvy a plne súhlasíte s podmienkami. Okrem toho vyhlasujete a potvrdzujete, že pred zadaním objednávky sme vás dostatočne informovali o úkonoch potrebných na uzavretie kúpnej zmluvy, a to ich opisom v týchto podmienkach nachádzajúcich sa na príslušnej podstránke webovej lokality, o tom, že kúpna zmluva nebude uložená v elektronickej verzii, pričom máte právo požiadať o ňu písomnou formou, a že jazyk ponúkaný na uzatvorenie kúpnej zmluvy je slovenský jazyk.



7. Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho - spotrebiteľa
V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, má kupujúci, ktorým je spotrebiteľ, právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru a to bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.

Kupujúci, je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Na odstúpenie od zmluvy je kupujúci oprávnený použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu poskytol predávajúci a ktorý je zverejnený na internetovej stránke predávajúceho mbtech.sk. (Príloha č. 1 týchto VPP)

Tovar vrátený kupujúcim nesmie byť použitý ani poškodený, mal by byť v pôvodnom obale, ak je to možné a pri jeho vrátení je kupujúci povinný doložiť doklad o kúpe tovaru.

Kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy povinný tovar vrátiť predávajúcemu, a to na adresu sídla spoločnosti ak sa s predávajúcim nedohodli inak. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe pokiaľ sa nedohodnú inak. Bez ohľadu na vyššie uvedené je možné refundáciu zadržať, až kým predávajúci nedostane tovar späť, alebo kým kupujúci neposkytne dôkaz o tom, že tovar zaslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.

V súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,

- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

- poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.



8. Záručné podmienky a zodpovednosť za vady

Tovar je vyrábaný s najväčšou starostlivosťou za uplatnenia najlepších materiálov a technológií. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba je u všetkých tovarov 24 mesiacov (s výnimkou predaja na IČO, kde je záruka 12 mesiacov) odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, ak nie je ďalej uvedené inak, prípadne pokiaľ spoločnosť COMPUTER CLUB SK s.r.o. nestanoví dlhšiu záručnú dobu. Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.

Dlhšia záručná doba môže byť stanovená v tomto Reklamačnom poriadku, v užívateľskej príručke alebo vyznačená na faktúre priloženej k tovaru.

Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, predávajúci však nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Pri použitých veciach je záručná doba 12 mesiacov (§ 620 ods. 2 Občianskeho zákonníka) a predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Použité veci sú zo strany predávajúceho viditeľne označené ako použité a je pri nich uvedená informácia o ich skrátenej záručnej dobe.

Predávajúci poskytuje záruku za vady tovaru nasledovne:

množstevné vady - vady tovaru spočívajúce v dodaní menšieho ako dohodnutého množstva tovaru - kupujúci je povinný tieto oznámiť predávajúcemu najneskôr pri preberaní tovaru, inak jeho nároky z vád zanikajú. Ak kupujúci podpíše dodací list, resp. inú listinu, potvrdzujúcu dodanie tovaru, a neuvedie na nej tento druh vád tovaru, platí právna fikcia, že tovar bol kupujúcemu dodaný v dohodnutom množstve,
viditeľné mechanické poškodenie tovaru vrátane nevhodného obalu a škrabancov a ostatné zjavné vady, ktoré sú viditeľné priamo pri dodaní tovaru – kupujúci je povinný tieto oznámiť Predávajúcemu najneskôr pri preberaní tovaru, inak jeho nároky z vád zanikajú. Ak kupujúci podpíše dodací list, resp. inú listinu, potvrdzujúcu dodanie tovaru, a neuvedie na nej tento druh vád tovaru, platí, že tovar bol kupujúcemu dodaný bez zjavných vád,
vady zistiteľné pri rozbalení tovaru - kupujúci je povinný všetky zjavné vady tovaru, ktoré sú zistiteľné po jeho rozbalení, bezodkladne oznámiť predávajúcemu a nesmie s tovarom ďalej nakladať a používať ho,
vady nezistiteľné inak ako používaním tovaru – ide o skryté vady, ktoré je kupujúci oprávnený a povinný uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do 7 dní ako vady zistil alebo za dodržania odbornej starostlivosti mohol zistiť; po uplynutí tejto lehoty nároky kupujúceho z týchto vád tovaru zanikajú.
Všeobecnou povinnosťou kupujúceho je zaobchádzať s výrobkami podľa pokynov, ktoré sú uvedené v katalógoch, návodoch a prospektoch výrobcov tovaru.

Záruka sa nevzťahuje a predávajúci nezodpovedá, najmä za nasledovné vady:

vzniknuté nesprávnou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním (najmä poškodenie plastových dielov výrobku, poškriabanie displejov vzniknuté nesprávnym čistením, poškodenie spôsobené nárazmi...),
vzniknuté použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou výrobcu tovaru, vzniknuté poškodením elektrostatickým výbojom,
vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, ani na prípadné škody s tým spojené,
vzniknuté v dôsledku živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných vplyvov alebo prevádzkovaním v extrémne neobvyklých podmienkach,
v dôsledku nekompatibility komponentov zakúpených na inom mieste než u predávajúceho tohto výrobku, pokiaľ nie je tento komponent schválený predajcom,
vzniknuté v dôsledku neoprávneného zásahu do výrobku,
vzniknuté v dôsledku hrubého porušovania zásad prevádzkovania a používania tovaru opísaného najmä v katalógu, návode, prospekte, užívateľskej príručke, batérie pri notebookoch.
Predávajúci neručí za prípadnú stratu, poškodenie alebo zneužitie dát uložených na záznamových médiách výrobku. Pred prevzatím výrobku do opravy je povinnosťou kupujúceho zabezpečiť si zodpovedajúcu zálohu potrebných dát a zabrániť ich možnému zneužitiu.

Postup pri reklamačnom konaní, vrátane nárokov kupujúceho z vád tovaru upravujú zásady vybavovania reklamácii uvedené v bode 9. týchto VPP.

V prípade, ak je kupujúci považovaný za spotrebiteľa, ustanovenia § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka majú prednosť pred dojednaniami v tomto článku. Na nároky z vád tovaru sa ďalej použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka.



9. Zásady vybavovania reklamácií – reklamačný poriadok
Ak bola reklamácia podaná načas a spôsobom, ktorý tento článok upravuje má kupujúci

1